- …
- …
PETITII SI RECLAMATII
În vederea asigurării transparenţei modului de înregistrare şi soluţionare a petiţiilor, precum şi a solicitărilor de soluţionare alternativă a litigiilor, de către SOGESSUR S.A Paris - Sucursala București, vă punem la dispoziţie următoarele informaţii
Reclamație cu privire la procesul de subscriere
În cazul unei dispute cu privire la modalitatea de subscriere, în vederea soluționării pe cale amiabilă este posibilă contactarea asigurătorului:
- În scris la SOGESSUR S.A. PARIS – SUCURSALA BUCUREȘTI, cu sediul în Str. Gheorghe Polizu, nr 58-60, etaj 5, sector 1, București, România
- Prin email: reclamatii.brdasigurarigenerale@brd.ro
Sau:
- În scris la BRD - Groupe Société Générale SA, Bd. Ion Mihalache, nr 1-7 sector 1 , București, România
- Prin email : mybrdcontact@brd.ro
Reclamație cu privire la procesul de despăgubire
În cazul unei dispute cu privire la instrumentarea unui dosar de daună, în vederea soluționării pe cale amiabilă este posibilă contactarea WILLIS TOWERS WATSON CONSULTING ROMANIA SRL:
- În scris, la următoarea adresă : Bd. Ion Mihalache, nr. 15-17, etaj 1, camera 112, sector 1, Bucureşti, România, 011171, România
- Prin email: confort@willistowerswatson.com
- 1
Notifică evenimentul
Dacă ai fost tâlhărit te rugăm raportează evenimentul la poliție în următoare 2 zile.
Dacă ți-a fost furat/jefuit cardul, informează-ne la numărul de telefon +4021 302.61.61.
2Declară evenimentul
Pentru a începe procesul de despăgubire te rugăm să contactezi – în maxim 2 zile în caz de furt/jaf sau 5 zile restul situațiilor - WILLIS TOWERS WATSON CONSULTING ROMANIA SRL -Reasigurare - Serviciul Confort
3Transmite documentația
Pentru a putea analiza și soluționa cererea ta, îți vom solicita transmiterea anumitor documente prin poștă sau e-mail.
Asiguratul are dreptul de a formula o petiție în legătura cu Contractul sau de asigurare și de a o înainta fie la una din entitățile mai sus menționate, fie la Autoritatea de Supraveghere Financiară.
În absența unui răspuns favorabil, reclamația poate fi trimisă autorității competente a statului membru al Asigurătorului – ACPR (Autorité de Controle Prudentiel et de Résolution), care o va analiza.
Asiguratul are dreptul să procedeze la mijloace alternative de soluționare a litigiilor, în conformitate cu legile aplicabile.
Drepturile mai sus menționate nu restricționează drepturile Asiguratului de a înainta disputa organelor de justiție competente din România.
© 2022