Petiții și reclamații
În vederea asigurării transparenţei modului de înregistrare şi soluţionare a petiţiilor, precum şi a solicitărilor de soluţionare alternativă a litigiilor, de către SOGESSUR S.A Paris - Sucursala București, vă punem la dispoziţie următoarele informaţii
Reclamație cu privire la procesul de subscriere
În cazul unei dispute cu privire la modalitatea de subscriere, în vederea soluționării pe cale amiabilă este posibilă contactarea Asigurătorului:
Sau:
Reclamație cu privire la procesul de despăgubire
În cazul unei dispute cu privire la procesul de despăgubire , în vederea soluționării pe cale amiabilă este posibilă contactarea Asigurătorului:
Sau:
Notifică evenimentul
În cazul apariției unui eveniment acoperit prin polița de asigurare ne puteți contacta la
+4031.229.61.31.
Declară evenimentul
Pentru a începe procesul de despăgubire te rugăm să contactezi - EuropAssistance la numărul de telefon:
+4031.229.61.31. sau prin e-mail la operation@europ-assistance.ro
Transmite documentația
Pentru a putea analiza și soluționa cererea ta, îți vom solicita transmiterea anumitor documente prin poștă sau e-mail.
Asiguratul are dreptul de a formula o petiție în legătura cu Contractul sau de asigurare și de a o înainta fie la una din entitățile mai sus menționate, fie la Autoritatea de Supraveghere Financiară.
În absența unui răspuns favorabil, reclamația poate fi trimisă autorității competente a statului membru al Asigurătorului – ACPR (Autorité de Controle Prudentiel et de Résolution), care o va analiza.
Asiguratul are dreptul să procedeze la mijloace alternative de soluționare a litigiilor, în conformitate cu legile aplicabile.
Drepturile mai sus menționate nu restricționează drepturile Asiguratului de a înainta disputa organelor de justiție competente din România.