In vederea asigurarii transparentei modului de inregistrare si solutionare a petitiilor, precum si a solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor, de catre SOGESSUR S.A Paris - Sucursala Bucuresti, va punem la dispozitie urmatoarele informatii
Reclamație cu privire la procesul de subscriere
In cazul unei dispute cu privire la modalitatea de subscriere, in vederea solutionarii pe cale amiabila este posibila contactarea Asiguratorului:
Sau:
Reclamație cu privire la procesul de despăgubire
În cazul unei dispute cu privire la procesul de despăgubire , în vederea soluționării pe cale amiabilă este posibilă contactarea Asigurătorului:
Sau:
Notifică evenimentul
In cazul aparitiei unui eveniment acoperit prin polita de asigurare/asistenta ne puteti contacta la
+ 40 (31) 229.61.32.
Transmite documentația
Pentru a putea analiza si solutiona cererea ta, iti vom solicita transmiterea anumitor documente prin posta sau e-mail.
Asiguratul are dreptul de a formula o petitie in legatura cu Contractul sau de asigurare si de a o inainta fie la una din entitatile mai sus mentionate, fie la Autoritatea de Supraveghere Financiara.
In absenta unui raspuns favorabil, reclamatia poate fi trimisa autoritatii competente a statului membru al Asiguratorului – ACPR (Autorité de Controle Prudentiel et de Résolution), care o va analiza.
Asiguratul are dreptul sa procedeze la mijloace alternative de solutionare a litigiilor, in conformitate cu legile aplicabile.
Drepturile mai sus mentionate nu restrictioneaza drepturile Asiguratului de a inainta disputa organelor de justitie competente din Romania.
© 2022