thumbnail image
  • Acasă
  • Locuinta 
    • My HomeCare Standalone
    • HomeCare Atasat creditelor BRD
    • Petiții si reclamații
    • Contact
  • Confort 
    • Persoane fizice
    • Persoane juridice
    • Petiții si reclamații
  • Călătorie 
    • Prezentare
    • Informații COVID 19
    • Petiții si reclamații
    • Contact
  • …  
    • Acasă
    • Locuinta 
      • My HomeCare Standalone
      • HomeCare Atasat creditelor BRD
      • Petiții si reclamații
      • Contact
    • Confort 
      • Persoane fizice
      • Persoane juridice
      • Petiții si reclamații
    • Călătorie 
      • Prezentare
      • Informații COVID 19
      • Petiții si reclamații
      • Contact
  • Acasă
  • Locuinta 
    • My HomeCare Standalone
    • HomeCare Atasat creditelor BRD
    • Petiții si reclamații
    • Contact
  • Confort 
    • Persoane fizice
    • Persoane juridice
    • Petiții si reclamații
  • Călătorie 
    • Prezentare
    • Informații COVID 19
    • Petiții si reclamații
    • Contact
  • …  
    • Acasă
    • Locuinta 
      • My HomeCare Standalone
      • HomeCare Atasat creditelor BRD
      • Petiții si reclamații
      • Contact
    • Confort 
      • Persoane fizice
      • Persoane juridice
      • Petiții si reclamații
    • Călătorie 
      • Prezentare
      • Informații COVID 19
      • Petiții si reclamații
      • Contact
  • Acasă
  • Locuinta
    • My HomeCare Standalone
    • HomeCare Atasat creditelor BRD
    • Petiții si reclamații
    • Contact
  • Confort
    • Persoane fizice
    • Persoane juridice
    • Petiții si reclamații
  • Călătorie
    • Prezentare
    • Informații COVID 19
    • Petiții si reclamații
    • Contact
  • Căutare
    • PETITII SI RECLAMATII

      În vederea asigurării transparenţei modului de înregistrare şi soluţionare a petiţiilor, precum şi a solicitărilor de soluţionare alternativă a litigiilor, de către SOGESSUR S.A Paris - Sucursala București, vă punem la dispoziţie următoarele informaţii

    • Reclamație cu privire la procesul de subscriere

      În cazul unei dispute cu privire la modalitatea de subscriere, în vederea soluționării pe cale amiabilă este posibilă contactarea asigurătorului:

      • În scris la SOGESSUR S.A. PARIS – SUCURSALA BUCUREȘTI, cu sediul în Str. Gheorghe Polizu, nr 58-60, etaj 5, sector 1, București, România
      • Prin email: reclamatii.brdasigurarigenerale@brd.ro

      Sau:

      • În scris la BRD - Groupe Société Générale SA, Bd. Ion Mihalache, nr 1-7 sector 1 , București, România
      • Prin email : mybrdcontact@brd.ro

      Reclamație cu privire la procesul de despăgubire

      În cazul unei dispute cu privire la instrumentarea unui dosar de daună, în vederea soluționării pe cale amiabilă este posibilă contactarea WILLIS TOWERS WATSON CONSULTING ROMANIA SRL:

      • În scris, la  următoarea adresă :  Bd. Ion Mihalache, nr. 15-17, etaj 1, camera 112, sector 1, Bucureşti, România, 011171, România
      • Prin email: confort@willistowerswatson.com

      Cerere despagubire Confort Mobile

      Cerere despagubire Confort Mobile Plus

      Cerere despagubire Confort Platinum

      Cerere despagubire Confort Business Mobile

      Cerere despagubire Confort Business Standard

    • 1

      Notifică​ evenimentul

      Dacă ai fost tâlhărit te rugăm raportează evenimentul la poliție în următoare 2 zile.

      Dacă ți-a fost furat/jefuit cardul, informează-ne la numărul de telefon +4021 302.61.61.

      2

      Declară​ evenimentul

      Pentru a începe procesul de despăgubire te rugăm să contactezi – în maxim 2 zile în caz de furt/jaf sau 5 zile restul situațiilor - WILLIS TOWERS WATSON CONSULTING ROMANIA SRL -Reasigurare - Serviciul Confort

      3

      Transmite documentația

      Pentru a putea analiza și soluționa cererea ta, îți vom solicita transmiterea anumitor documente prin poștă sau e-mail.

    • Asiguratul are dreptul de a formula o petiție în legătura cu Contractul sau de asigurare și de a o înainta fie la una din entitățile mai sus menționate, fie la Autoritatea de Supraveghere Financiară.

      În absența unui răspuns favorabil, reclamația poate fi trimisă autorității competente a statului membru al Asigurătorului – ACPR (Autorité de Controle Prudentiel et de Résolution), care o va analiza.

      Asiguratul are dreptul să procedeze la mijloace alternative de soluționare a litigiilor, în conformitate cu legile aplicabile.

       

      Drepturile mai sus menționate nu restricționează drepturile Asiguratului de a înainta disputa organelor de justiție competente din România.

    Confort

     

    Persoane fizice

    Persoane juridice

    Petiții și reclamații

    Contact Confort

     

    Date personale

    Călătorie

     

    Prezentare

    Informatii COVID 19

    Petiții și reclamații

    Contact Calatorie

     

    Despre noi

    Locuinta

     

    My Home Care Standalone

    Home Care Atasat Creditelor BRD

    Petiții și reclamații

    Contact Locuinta

     

    © 2021

      Utilizarea cookie-urilor
      Utilizăm cookie-uri pentru a asigura o experiență de navigare fără probleme. Continuând, presupunem că acceptați utilizarea cookie-urilor.
      Aflați mai mult