thumbnail image
  • Acasă
  • Călătorie 
    • Prezentare
    • Petiții si reclamații
    • Asistenta Daune
    • Contact
  • Locuinta 
    • My HomeCare Standalone
    • HomeCare Atasat creditelor BRD
    • Petiții si reclamații
    • Asistenta Daune
  • Confort 
    • Persoane fizice
    • Persoane juridice
    • Petiții si reclamatii
    • Asistenta Daune
  • Contact
  • …  
    • Acasă
    • Călătorie 
      • Prezentare
      • Petiții si reclamații
      • Asistenta Daune
      • Contact
    • Locuinta 
      • My HomeCare Standalone
      • HomeCare Atasat creditelor BRD
      • Petiții si reclamații
      • Asistenta Daune
    • Confort 
      • Persoane fizice
      • Persoane juridice
      • Petiții si reclamatii
      • Asistenta Daune
    • Contact
  • Acasă
  • Călătorie 
    • Prezentare
    • Petiții si reclamații
    • Asistenta Daune
    • Contact
  • Locuinta 
    • My HomeCare Standalone
    • HomeCare Atasat creditelor BRD
    • Petiții si reclamații
    • Asistenta Daune
  • Confort 
    • Persoane fizice
    • Persoane juridice
    • Petiții si reclamatii
    • Asistenta Daune
  • Contact
  • …  
    • Acasă
    • Călătorie 
      • Prezentare
      • Petiții si reclamații
      • Asistenta Daune
      • Contact
    • Locuinta 
      • My HomeCare Standalone
      • HomeCare Atasat creditelor BRD
      • Petiții si reclamații
      • Asistenta Daune
    • Confort 
      • Persoane fizice
      • Persoane juridice
      • Petiții si reclamatii
      • Asistenta Daune
    • Contact
  • PETITII & RECLAMATII

    In vederea asigurarii transparentei modului de inregistrare si solutionare a petitiilor, precum si a solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor, de catre SOGESSUR S.A Paris - Sucursala Bucuresti, va punem la dispozitie urmatoarele informatii

  • Reclamație cu privire la procesul de subscriere

    In cazul unei dispute cu privire la modalitatea de subscriere, in vederea solutionarii pe cale amiabila este posibila contactarea Asiguratorului:

    • In scris la SOGESSUR S.A. PARIS – SUCURSALA BUCURESTI, cu sediul Str. Gheorghe Polizu nr. 58 – 60, etaj 4, (zona 2), sector 1, 011062, Bucuresti, Romania
    • Prin email: reclamatii.brdasigurarigenerale@brd.ro

    Sau:

    • În scris la BRD - Groupe Société Générale SA, Bd. Ion Mihalache, nr 1-7 sector 1 , București, România
    • Prin email : mybrdcontact@brd.ro

    Reclamație cu privire la procesul de despăgubire

    În cazul unei dispute cu privire la procesul de despăgubire , în vederea soluționării pe cale amiabilă este posibilă contactarea Asigurătorului:

    • În scris la SOGESSUR S.A. PARIS – SUCURSALA BUCUREȘTI, cu sediul în Str. Gheorghe Polizu, nr 58-60, etaj 5, sector 1, București, România
    • Prin email: reclamatii.brdasigurarigenerale@brd.ro

    Sau:

    • În scris la BRD - Groupe Société Générale SA, Bd. Ion Mihalache, nr 1-7 sector 1 , București, România
    • Prin email : mybrdcontact@brd.ro
  • Asiguratul are dreptul de a formula o petitie in legatura cu Contractul sau de asigurare si de a o inainta fie la una din entitatile mai sus mentionate, fie la Autoritatea de Supraveghere Financiara.

    In absenta unui raspuns favorabil, reclamatia poate fi trimisa autoritatii competente a statului membru al Asiguratorului – ACPR (Autorité de Controle Prudentiel et de Résolution), care o va analiza.

    Asiguratul are dreptul sa procedeze la mijloace alternative de solutionare a litigiilor, in conformitate cu legile aplicabile.

     

    Drepturile mai sus mentionate nu restrictioneaza drepturile Asiguratului de a inainta disputa organelor de justitie competente din Romania.

Confort

 

Persoane fizice

Persoane juridice

Petiții și reclamații

Asistenta daune

Contact Confort

 

Date personale

Călătorie

 

Prezentare

Informatii COVID 19

Petiții și reclamații

Asistenta daune

Contact Calatorie

 

Despre noi

Locuinta

 

My Home Care Standalone

Home Care Atasat Creditelor BRD

Petiții și reclamații

Asistenta daune

Contact Locuinta

 

© 2022

    Utilizarea cookie-urilor
    Utilizăm cookie-uri pentru a asigura o experiență de navigare fără probleme. Continuând, presupunem că acceptați utilizarea cookie-urilor.
    Aflați mai mult