În atenția deținătorilor Asigurării de Călătorie în Străinătate atașate cardurilor de tip Gold și/ sau Platinum emise de BRD începând cu data de 16 Decembrie 2019 (având calitatea de asigurați ai BRD Asigurări Generale)
Informarea și transparența față de clienții noștri este foarte importantă pentru noi!
Astfel, în contextul Pandemiei de Coronavirus, pentru a gestiona cât mai eficient și mai rapid situațiile în care se solicită o despăgubire pe Asigurarea de Călătorie, regăsiți mai jos situația în care BRD Asigurări Generale acordă aceste indemnizații:
· Anularea călătoriei în situația declarării unei stări de Pandemie, cu 15 zile înainte de data plecării în călătorie. (Ex. COVID 19 declarat Pandemie în data de 11 Martie, iar călătoria este planificată după data de 26 Martie)
Daca vă aflați în situația menționată mai sus, va trebui să întreprindeți următoarele acțiuni:
· Vă rugam să consultați înainte furznizorii de servicii de călătorie la care a fost efectuată rezervarea pentru a verifica posibilitatea rambursării costurilor/ modificării datei de călătorie
· Pentru a verifica situațiile acoperite: consulați documentul Termenii și Condiții de Asigurare Capitolul 6.4 disponibil la https://asigurarigenerale.brd.ro/prezentare
· Pentru detalii privind procedura de despăgubire: pregătiți setul de documentele necesare dosarului de despăgubire (Capitolul 6.4.5) - (Cererea de despăgubire, documentul care atestă rezervarea călătoriei și dovada efectuării acestor costuri, precum și alte documente solicitate de Compania de Asistență)
· Notificați compania de Asistență EuropAssistance la numărul de telefon +40 31 229 61 31 sau adresa de e-mail operation@europ-assistance.ro.
Pentru a putea răspunde prompt tuturor solicitărilor clienților noștri, vă rugăm ca în situația în care nu vă aflați în situația menționată mai sus, sa consultați cu atenție documentul Termeni și Condiții de asigurare înainte de contacta compania de Asistență.
© 2022