Reclamație cu privire la procesul de subscriere
In cazul unei dispute cu privire la modalitatea de subscriere, in vederea solutionarii pe cale amiabila este posibila contactarea Asiguratorului:
Sau:
Reclamație cu privire la procesul de despăgubire
În cazul unei dispute cu privire la procesul de despăgubire , în vederea soluționării pe cale amiabilă este posibilă contactarea Asigurătorului:
Sau:
Notifică evenimentul
In cazul aparitiei unui eveniment acoperit prin polita de asigurare/asistenta ne puteti contacta la telefon + 40 (31) 229.61.32 sau la urmatoarea adresa de email: office@eclaims.ro
Transmite documentația
Pentru a putea analiza si solutiona cererea ta, iti vom solicita transmiterea anumitor documente prin posta sau e-mail.
Asiguratul are dreptul de a formula o petitie in legatura cu Contractul sau de asigurare si de a o inainta fie la una din entitatile mai sus mentionate, fie la Autoritatea de Supraveghere Financiara.
In absenta unui raspuns favorabil, reclamatia poate fi trimisa autoritatii competente a statului membru al Asiguratorului – ACPR (Autorité de Controle Prudentiel et de Résolution), care o va analiza.
Asiguratul are dreptul sa procedeze la mijloace alternative de solutionare a litigiilor, in conformitate cu legile aplicabile.
Drepturile mai sus mentionate nu restrictioneaza drepturile Asiguratului de a inainta disputa organelor de justitie competente din Romania.
© 2022